2010年8月10日星期二

v ^^



eat steamboat la^^
They serve me, i wait to eat it
veli sudden
since he has come to us to eat
haha
..
chat a lot of things that are waste
haha! so pai seh






me n u
home...





is u~~
Big mouth!!!!
fake death!!!!

I recently very bad temper
so I know something
I do not call him less than control
Never seen the mouth will be bad boys
I talking you is!!!
to these ppl you make fren
take you time n other fren!!
..
..

老婆
有可能我不会做一个很好的朋友...
我和你说对不起~~
因为我这位朋友不够好...
不过..你要明白
当时你将来做,我有没有怪你!
我又有没有信息你说这些东西!!
自己想啦你!!
不要怎天以为all my fault
这不是伟大
是傻...!!
不是什么事静静就可以开心的...
其实你很多事对我做的,我都不出声
当没事发生
如果这一点小事,你将看不开的话
那算我这位朋友不够资格当了

没有评论:

发表评论